Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Velice s blogem souhlasím. Moje žena, když začala pracovat, tak v nepřetržitém provozu. Práce ji o víkendech a v noci, přesně jak je napsáno- příplatky a náhradní volno, nevadila. Spíše naopak. Mimo "běžnou" pracovní dobu by realativní klid. Můj kluk pracuje taky v 7 denním týdnu, ale  v so+ne+sv nedělá a jeho kolegové jsou rádi, že jim přenechal lépe honorované dny. Já (i má žena) odcházíme ráno z domu okolo osmé a vracíme se okolo sedmé. To se na mě nezlobte, ale večer se mě již nechce lítat po nákupech, mám toho přes den dost. S radostí si náplánuji nákup na soborní nebo nedělní odpoledne. Nechci, abych, jakto bylo dříve třeba v NL, o sobotním dopledme s ostatními obyvateli Prahy letěl honem na nákupy. Stresů si užiji dost přes týden

6 1
možnosti
JS

Už po přečtení perexu mi bylo jasné, že patříte ke Svobodným! ;-D Nic ve zlém, jen, že jste všichni tak nějak...stejní. Svobodně, pochopitelně. :-)

5 2
možnosti
JT

nejak jsem z vaseho prispevku nepochopil jestli s blogem souhlasite nebo ne

2 1
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1416x
Mladý pisálek zajímající se o ekonomii, který má problémy s pravopisem. Vedu a píši také na Devian.cz.