Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kaktusak

28. 7. 2012 1:23
Stát slouží mocným.

Je takový, aby jim sloužil co nejlépe. Nepotřebuje se řídit nějakými vašimi dogmaty.

Státní přerozdělování je vhodným doplňkem tradičního kapitalistického vykořisťování. Vyřeší nejkřiklavější sociální případy, zaručí hodně prostředků pro státní zakázky, dotace a jiné výhodné podnikání a přitom je možné svádět vysoké daně na chudé.

0 0
možnosti

certik_bertik

27. 7. 2012 16:42
ideální

společnost neexistuje

0 0
možnosti

petrph

27. 7. 2012 12:55
je to zbytečně složité

Ale na konci se to popisuje jednou větou "Stát je organizací na diskriminaci postavený. Vždy budou příjemci a plátci daně.". Tečka, toť vše.

Stát nemůže mít "nulový vliv", a můžeme se dohadovat o tom co je to ten "nejmenší možný vliv". právě na tom jak dokáže uplatňovat své zákony, vybírat daně - ale i z nich hradit potřebné výdaje (opět i to je věc diskuze, co to je), stojí a padá jeho legitimita.

0 0
možnosti

vsemu.rozumim

27. 7. 2012 12:41
STOP RASISMU,DISKRIMINACI A ZNEVYHODNOVANI KOHOKOLIV!!!

;-€;-€;-€

0 0
možnosti

AA00_multinekulturní_3

28. 7. 2012 13:31
Re: STOP RASISMU,DISKRIMINACI A ZNEVYHODNOVANI KOHOKOLIV!!!

Stop zvýhodňování dle barvy kůže - čím tvamší, tím více prostředků. FUJ !:-(

0 0
možnosti

Cynyc_

27. 7. 2012 12:36
Demagogie.

Autor hned v úvodu redefinuje pojem diskriminace (protože, ač toto slovo skutečně vzniklo z latinského termínu pro rozlišovat, má dnes význam jiný) a pak se do této redefinice strefuje. Jeho argumentace je navíc logicky děravá, protože z likvidace státu (oblíbený anarchokapitalistický blud) samozřejmě snížení celkové míry dikriminace nijak neplyne (právě naopak). Celkově článek působí dojmem, že autor má předem dogma, ke kterému se snaží za každou cenu splácat "argumenty".

1 0
možnosti

devian

28. 7. 2012 8:53
Re: Demagogie.

"z likvidace státu (oblíbený anarchokapitalistický blud) samozřejmě snížení celkové míry dikriminace nijak neplyne (právě naopak)" - což ale nikdo netvrdí, v žádném případě já.

Jen poznamenávám, že mnozí "bojovníci proti diskriminaci" chtějí jeden druh diskriminace zlikvidovat diskrimnací ještě větší.

Lidé rozlišují, to je normální. Myslet si, že diskriminace prováděná jednotlivci lze eliminovat je fantasmagorie. Na druhou stranu nevidím důvod, proč bych já - či kdokoliv jiný - měl stát na piedestalu a tvrdit, že "já jsem vyjímečný", "já jsem ta elita, která vám bude kázat, jak máte myslet a jednat". A stát, to je přeci také "kdokoliv jiný".

0 0
možnosti

Marlen2

27. 7. 2012 12:18
na

můj vkus zbytečně překombinovaný článek,mě stačí rozlišovat lidi podle toho jak se chovají,jinak je mi upřímně šumafuk jakou mají barvu,vzdělání a podobně.;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS