Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bedver

Vážení přátelé, ano.

Kubec: >> Jde jen o do hezkých slov obalené sdělení, že „vy jste nesvéprávní hlupáci, kteří si ničí zdraví" <<

Ano.

0/0
20.7.2012 11:58

Starej_Mraf

A nyní vážení přátelé...

vzpomeňme na největšího bojovníka proti kouření ve 20. století. Jmenoval se Adolf Hitler.

+2/0
4.7.2012 14:10

DrobečekXJ

Vše zakázat!

Zakát kouření úplně! Ano, ale má to jedno ALE!!!

V tom případě všem zvednout daně tak aby rozpočet mohl být doplněn o cca 68 mld. ročně o které stát příjde z daní za tabákové výrobky. Připravit ještě tvrdší důchodovou reformu proto, že se více lidí dožije delšího věku. Ušetřených 10mld. ročně na lečení nemocí z kouření přerozdělit ve zdravotnictví na něco jiného a užitečnějšího. ;-)  Každopádně to je stále -58mld. pro státní kasu. A teď se ptám: ZAPLATÍTE TO NEKUŘÁCI? ;-O P.S. Použité informace o výši vybraných daní a vynaložených prostředcích na léčení kuřáků jsou běžně dostupné na internetu. (stránky MFČR a MZČR)

+5/0
4.7.2012 8:26

jím ve 12, ale i

Je

to pokrytectví. Bijci zákazu kouření si jen neumí přiznat, že je netěší, že jsou OTROCI tabákového průmyslu a jsou nuceni za to ještě platit. Je to slabá vůle přiznat si závislost a ještě slabší s tím seknout. Tak se vypižlá berlička o ztrátách svobod atd.

+2/0
3.7.2012 22:30

LCypher

Re: Je

je to pokrytectví když stát vybírá peníze na spotřebníc dani z tabáku a pak ještě tvrdí že mu prý kvůli kouření chybí prostředky ve zdravotnictví. Není nic jednoduššího než všechny tyto prostředky účelově svázat s kapitolou zdravotnictví, ale to ne, spotřební daně jsou vítanou záplatou státního rozpočtu. A taky je pokrytectví tyhle peníze vybírat a přitom tvrdit jak se bojuje proti kouření, když si přitom nechtějí pod sebou podřezávat větev. Jinak myslete si co chcete, já mám tabák rád, chutná mi. Jsem asi takový ten případ mimo tabulky co se neklepe když si několik dní nezakouří, ale doutník nebo dýmku si zapálím s velkou chutí, blábolte si ty svoje kydy o nějaké závislosti blablabla, já si na tom přesto pochutnám. Můžu vás jenom politovat že jste otroci propagandy s klapkami na očích, tak si vypižlejte nějakou berličku o tom jak to škodí zdraví, dýchejte si ten "čistý" vzdoušek plný chemikálií z fabrik a spaloven, určitě budete mít ze sebe dobrý pocit...

+5/0
3.7.2012 23:12

Vrah

Re: Je

Souhlasím. Kouřím v průměru tak jednou do měsíce. A chutná mi to u piva. A taky si ve zbylé dny na cigáro ani nevzpomenu, protože ho nepotřebuju. Neříkám, že to takhle může mít každý, holt někdo má sklony k fyzické závislosti a někdo ne (a bez obav, že bych si ji vypěstoval – kouřím od svých 16, je mi 43 a po léta jsem kouřil každý den; až posledních hádám tak 10 let kouřím už většinou jen v té hospodě).

0/0
9.7.2012 9:23

pavel 99

Re: Je

možná to bude na Vás moc složité, ale někteří odpůrci pokryteckého zákazu, této  jinak legální činnosti, jsou nekuřáci.:-/

+3/0
4.7.2012 8:51

ELAPHURUS

Kouření

je neomluvitelná slabost.....porucha vůle

+5/0
3.7.2012 18:21

PokHanss

Re: Kouření

souhlas ...

0/0
3.7.2012 19:46

LCypher

Re: Kouření

jistě, něco takového kdysi říkal Hitler...

+2/0
3.7.2012 23:13

Bjornel

Re: Kouření

http://en.wikipedia.org/wiki/Reductio_ad_Hitlerum

0/0
4.7.2012 11:56

LCypher

Re: Kouření

http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-tobacco_movement_in_Nazi_Germany

0/0
4.7.2012 13:36

Smrť

Děkuji kuřákům (hlavně Franzovi von W.) i nekuřákům

za podnětnou diskuzi a přeji všem hezký večer. Musím už jít dělat něco užitečnějšího, než házet hrách na stěnu:-).

0/0
3.7.2012 17:24

Franz von Weissenburg

Re: Děkuji kuřákům (hlavně Franzovi von W.) i nekuřákům

Také Vám děkuji, bylo to zajímavé a podnětné R^ A hrách mi již také pomalu dochází ;-)

0/0
3.7.2012 17:31

Franz von Weissenburg

Re: Děkuji kuřákům (hlavně Franzovi von W.) i nekuřákům

PS: Myslím, že bychom si my dva nakonec dokázali u panáka domácí hruškovice porozumět i v té kuřácké hospodě, přestože bych Vám tam bafal pod nos tu svoji dýmku ;-)

0/0
3.7.2012 17:43

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

Karma!!!

A to si představte, že mě vyhodili z cukrárny, kde jsem si pokuřovala elektronickou cigaretu!!! Prý je v tom víc zplodin, než v normální cigaretě. ;-D Hezký den přeje Ludmila R^R^R^

0/0
3.7.2012 16:17

Bjornel

Re: Karma!!!

A o to přeci v článku jde ne? Aby majitel podniku mohl sám určit jestli kuřáky ve svém zařízení chce, nebo ne.

+3/0
3.7.2012 16:37

Franz von Weissenburg

Re: Karma!!!

Souhlasím R^

+1/0
3.7.2012 16:38

plážista

Hlavně nezakazujte kouření!!!

Kuřte všichni a co nejvíc! Za a.) aspoň z vás má stát nějaké peníze (to že je potom probendí nehospodárně je sice na jinou diskuzi, ale má je). Za b.) Velká většina kuřáků se stěží dožije důchodu a stát (tedy i my) vydělá podruhé, nevyplatí tolik na důchodech. A za c.) rozhodně ušetří a vydělá víc než je vydavání důchodů a udržovaní přestárlých nekuřáků v nemocnicích.

A teď mě sice klidně kamenujte, ale pravda to je. :-)

+1/0
3.7.2012 15:47

Stará kára

No - mnoho chytrých mělo podobné argumenty, když

- bylo zakázáno usadit malé dítě na přední sedadla auta (i náklaďáku - a kam ho posadím!)

- začala být povinnost používat záchytné pásy

- musely povinně svítit motorky, později tramvaje a nakonec i auta

- když museli začít používat přilby motocyklisté a nezletilí cyklisté; když nastala povinnost použití dětských sedaček, .........

Nic vám tento výčet neříká?

+2/0
3.7.2012 15:27

Martin5.35

Re: No - mnoho chytrých mělo podobné argumenty, když

A teď jen najít statistiky, zda to pomohlo.;-)

0/0
3.7.2012 15:29

pavel 99

Re: No - mnoho chytrých mělo podobné argumenty, když

potřebujete nějakou vytvořit?

0/0
3.7.2012 15:35

Martin5.35

Re: No - mnoho chytrých mělo podobné argumenty, když

;-D radši ne, udělám si jí sám.

0/0
3.7.2012 15:40

Stará kára

Re: No - mnoho chytrých mělo podobné argumenty, když

No - k průkazu výsledků použití přilby či dětské sedačky (plus zádržné zařízení) potřebuje statistiku blb. Tedy pokud ten výsledek nechce vyčíslit pintlich číselně.

0/0
4.7.2012 15:07

Franz von Weissenburg

Re: No - mnoho chytrých mělo podobné argumenty, když

Utahování šroubů? Vaření žáby?

+3/0
3.7.2012 15:30

Metoděj Skřeček

Především nám škodí

Také si myslím, že zakazovat kouření je nesmysl. Především by se měla zakázat výroba cigaret.

+2/0
3.7.2012 15:01

Martin5.35

Re: Především nám škodí

A výroba dýmek, výroba papíru a co ještě zakázat?

0/0
3.7.2012 15:16

Stará kára

Re: Především nám škodí

Když je zakázána výroba drog, proč vám zákaz výroby cigaret připadá divný  (samozřejmě vím, jak dopadne každá prohybice, jen se divím vašemu údivu).

+3/0
3.7.2012 15:28

Martin5.35

Re: Především nám škodí

Asi jste si nevšiml, že i když je výroba drog zakázána, tak se dají drogy poměrně jednoduše sehnat. Jedinné co s tím stát má za náklady - léčba drogově závislých a náklady na tzv. boj s drogovýma kartelama.

Takže výsledkem zákazu je - jen větší utrácení státních peněz a šroubování ceny drog na černém trhu do vysokých částek.

Jestli najdete nějaký problém, který byl zákazem vyřešen, budu rád.:-P

+1/0
3.7.2012 15:31

mbem

Re: Především nám škodí

Na nic jiného mafiáni nečekaj ;-)

+2/0
3.7.2012 15:19

Martin5.35

Re: Především nám škodí

:-)R^

0/0
3.7.2012 15:28

ortf

dotaz

všem co se zastávají smrdutých kuřáků.vám připadá normální vyhodit každej den za hnusnou smrdutou krabičku něčeho po čem sami smrdíte třeba 80 kaček?jestli jo tak se nechejte vyšetřit vážení..taková ženská kouřící cigára je chuťovka a třeba se s ní líbat musí bejt jako se líbat s popelníkem.ta musí smrdět všude včetně kalhotek...fakt vám kuřáci závidím...;-D

+4/0
3.7.2012 14:44

Martin5.35

Re: dotaz

A? Co je Vám potom? Nutí Vás někdo takovou ženskou líbat? Popřípadě jí čuchat ke kalhotkám?

Někdo vyhodí denně stovku za krabku cigaret, někdo jí prosází ve sportce nebo kartách a jiný jí prožere v nezdravém jídle. Proč máte pocit, že jim máte poroučet, co mají se svýma penězma a životem dělat?

+5/0
3.7.2012 14:56

Smrť

Re: dotaz

Ne každý svou volbou toho, za co utrácí, ostatním škodí, nebo přinejmenším smrdí pod nos jak popeník plný vajglů, takže to srovnání trochu kulhá;-).

+4/0
3.7.2012 15:15

Martin5.35

Re: dotaz

Takže zakázat i nadýmavé jídlo?

Jasně, že je spousta věcí za které lze utrácet a ostatní to nějakým způsobem omezuje a škodí - od provozování různých sportů až po návštěvu technopárty pod širým nebem. To také chcete zakázat?

+1/0
3.7.2012 15:19

Smrť

Re: dotaz

Sporty nejsou primárně škodlivé, naopak, a technopárty si klidně narvěte do špic, hlučná zábava pro pár dredovaných zhulenců normální lidi akorát obtěžuje:-P.

0/0
3.7.2012 16:04

Franz von Weissenburg

Re: dotaz

Tak sporty nejsou škodlivé? Tak to jo, už chápu ;-€

+1/0
3.7.2012 16:05

Smrť

Re: dotaz

Pohyb škodí?8-o Dobrá fyzička je nežádoucí?8-o

+1/0
3.7.2012 16:14

Franz von Weissenburg

Re: dotaz

Mého otce sport zabil - zničil mu srdce ;-( Takže o prospěšnosti sportu se mnou prosím nediskutujte ;-€

+1/0
3.7.2012 16:16

Smrť

Re: dotaz

To je mi líto, ale nic to nemění na faktu, že pro většinu lidí je sportování prospěšné - i pro jejich kardiovaskulární systém.

+2/0
3.7.2012 16:18

Franz von Weissenburg

Re: dotaz

Níže jsem dával odkaz na rozhovor s primářem Kozou - poslechněte si ho prosím, třeba změníte názor.

0/0
3.7.2012 16:20

Smrť

Re: dotaz

Mrknu na to později, ale těžko mě něco přesvědčí, že sezení na zadku je zdravější než pohyb.

0/0
3.7.2012 16:23

Franz von Weissenburg

Re: dotaz

Viz níže - odezdikezdismus ;-€ Já přece nepropaguji sezení na zadku :-/

0/0
3.7.2012 16:26

Franz von Weissenburg

Re: dotaz

PS: Jsem zarytý odpůrce sportu (důvody asi již chápete) a zdravé výživy, přesto jsem zdravý jak rybička, štíhlý a i svaly by se nějaké našly ...

0/0
3.7.2012 16:22

Smrť

Re: dotaz

Buďte rád, pro spoustu lidí není tak snadné si udržet kondici a nicnedělání by z nich udělalo bečky sádla.

0/0
3.7.2012 16:27

Franz von Weissenburg

Re: dotaz

Ano, ale o tom píšu - nicnedělání taky odsuzuji, ale sport je umělý, nepřirozený a většinou i jednostranný ...

0/0
3.7.2012 16:31

Bjornel

Re: dotaz

Asi by bylo vhodné si definovat co je to sport. Mám pocit, že ne každý si pod tím představí to co vy.

+1/0
3.7.2012 16:40

Franz von Weissenburg

Re: dotaz

Sport je pro mne jakákoli fyzická činnost provozovaná jen za účelem té fyzické činnosti ...

0/0
3.7.2012 16:44

Martin5.35

Re: dotaz

Ne nadarmo se říká - sportem k trvalé invaliditě a hlučná zábava po celou noc? Kdepak bydlíte, že bychom to otestovali jak moc to neškodí?;-)

+2/0
3.7.2012 16:06

Smrť

Re: dotaz

A já píšu, že neškodí?8-o Naopak, já píšu, že by mi zákaz technopárty vůbec nevadil. Tvrzení o sportu a invaliditě snad ani nestojí za odpověď, je to demagogie: samozřejmě se občas někdo při sportu zraní - a spousta lidí ne, ovšem jejich fyzičce pohyb pomáhá.

+1/0
3.7.2012 16:13



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.