Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zákonodárci, máte kuráž…?

Mají čeští zákonodárci tu kuráž stoupnout si před nás a na rovinu nám říci, co vlastně s našimi penězi dělají? Měl bych na ně pár otázek...

Mám dotaz na české zákonodárce: máte kuráž?

Několik otázek

Pokud ano, chci znát vaši odpověď na několik otázek. Než vám je položím, vyložím situaci.

Blíží se sčítání lidu. Stát bude cca 2.5 miliardy korun. Na stránkách ČSÚ se uvádí 7 důvodů, proč sčítat. U prvního bodu je  napsáno:

Tyto údaje jsou nezbytné pro tvorbu a změny penzijního systému, systému vzdělávání či zdravotní péče, ale také bytové a dopravní politiky. Takto vzájemně provázané údaje se nedají zjistit žádným jiným způsobem. - Stránky Sčítání lidu

Jinak řečeno, stát mi vezme 24 % z ceny mé práce (1.34 násobek hrubé mzdy je zde 100% cena mé práce na trhu) aniž bych s tímto já kdy vyjádřil souhlas, aby mi stát za to naplánoval můj důchod, nemocenskou a platil někomu, koho mnohdy ani neznám, podporu v nezaměstnanosti, aniž bych s tím já třeba souhlasil.

Aby mi toto vše (hlavně důchod, ale i další) naplánoval, musí každých deset let prý provádět sčítání lidu, které letos stojí 2.5 miliardy korun. Stát mi vezme 1/4 ceny mé práce, aniž by s tím souhlasil, aby mi pak naplánoval důchod o výši žebračenky (jak efektivní systém!) a ještě mi drazí politici kladou na srdce, jak si mám spořit.

Drazí politici, z čeho, když mi skoro vše berete různou formou na vaše experimenty? Když mi bez mého souhlasu jen různými přímými daněmi berete cca 40 % z ceny mé práce, jsem-li zaměstnanec? Když pokud je cena mé práce je 26 800 Kč (20 000 Kč hrubého), dostanu jen něco přes 15 700 Kč a zbytek musím i proti své vůli dát vám, abyste si vy mohli hrát? A to ještě nemluvím o dalších, nepřímých daních, které očividně umíte jen zvyšovat.

Já se neprosil o vaši starost. Je mi jedno, co děláte, pokud to děláte za svoje peníze. Prosím,nechte mne být. Mě je úplně jedno, co si myslíte. Mě je úplně jedno, komu věříte. Chci jen, abyste mi nechali, co je mé a nechali mne samotného rozhodnout o tom, zdali můj důchod bude žebračenkou, či slušnou rentou. Nechte mne rozhodnout za mne samotného — já nechci vaše vedení. Já si na důchod umím zajistit prostředky sám. Prosím, politici, přestaňte mi krást mé prostředky pro uspokojení vaší intelektuální onanie nad vymýšlením sebeblbějšího systému státních důchodů alá „budemvšichnistejněchudí“.

Nechci financovat podnikání vašich kamarádíčků. Nechci korupci. Chci sám utrácet či spořit. Chci o svých penězích, o plodech mé vlastní práce, rozhodnout sám. Nechci, abyste rozhodovali za mne. Neprosím se o vaši péči, o vaši žebračenku za tu kupu peněz, kterou do systému, který je extraktem vašeho exhibicionismu, musím odevzdat. Je to málo muziky za hodně peněz. Ne, to fakt nechci — dokáži si zajistit lepší stáří bez vás. Prosím, dejte mi tu šanci.

Máte kuráž?

Drazí zákonodárci, tak se vás ptám:

  • Máte tu kuráž přijít ke mně a říci mi, že z vašeho nařízení vám musím skrz různé daně odevzdávat více, než 25 % ceny mé práce, abych ve svém stáří dostal možná pár stovek?
  • Máte tu kuráž říci mi do očí, že mi seberete více peněz na to, abyste si otestovali, jako více či méně špatný je vámi vytvořený systém?
  • Máte tu kuráž stoupnout si přede mne a říci mi do obličeje, že vy máte na mé peníze (které jsem dostal za moji práci) větší nárok, než já sám?
  • Máte tu kuráž mi ne přes televizní obrazovky, ale osobně říci, že mne okradete o hromadu peněz a z toho zbytku si mám „přeci dobrovolně spořit na stáří“?

Pochybuji. Vy tu kuráž nemáte. V otázkách však můžeme pokračovat:

  • Máte tu kuráž přijít k jakémukoliv svému mladému kolegovi, kterému je 21 let a říci mu, žemůže rozhodovat o životech a osudech milionů, ale nemůže rozhodnout a životě a osudu vlastním?
  • Máte tu kuráž si přede mne stoupnout a na rovinu mi říci, že mi musíte vzít mé peníze, abych například neměl na zaplacení vzdělání svým budoucím dětem, protože vy si potřebujete kupovat voliče?
  • Máte tu kuráž říci mi, že jsem vlastně váš otrok a vy jste mými otrokáři?
  • Máte tu kuráž stoupnout si vůbec ráno před zrcadlo?

Jste jen banda zbabělců, která se bojí, že kdyby nechala lidi rozhodovat o sobě samotných, zjistili by, že vás vlastně nikdo nepotřebuje. Abyste udržovali iluzi, že já si o svém důchodu nejsem schopen rozhodnout sám, pomalu tvrdíte, že bez svatého Sčítání bychom všichni umřeli v den odchodu do penze.

Ne. Já se sečíst nenechám. Pokud vy také ne, připojte se na Nechcisecist.cz.

Článek původně vyšel na Devian.cz, kde jej můžete také komentovat.

Autor: Lukáš Kubec | sobota 5.3.2011 15:00 | karma článku: 28,43 | přečteno: 1946x
  • Další články autora

Lukáš Kubec

O pokladních a víkendech

Zde člověk „A“ chce něco koupit o víkendu. Člověk „B“ to chce prodat - i o víkendu. A člověk „C“ to může prodávat - i o víkendu. Všichni mohou, chtějí, nemusejí. Jde o dobrovolná rozhodnutí jedinců, zda si vzájemně vyjdou vstříc. Kde je zde prostor pro zásah státu? Točí se země o víkendech jinak?

26.3.2013 v 14:15 | Karma: 27,28 | Přečteno: 2149x | Diskuse| Společnost

Lukáš Kubec

Příliš drahých 7 miliard

Stát se rozhodl za sedm miliard korun znárodnit „desítky tisíc“ pracovních míst. Aneb když to dělá jedinec, je to zločin. Když to dělá kolektiv, je to vládní podpůrný program.

16.3.2013 v 11:00 | Karma: 20,64 | Přečteno: 613x | Diskuse| Politika

Lukáš Kubec

Skončeme s nepřípustnou diskriminací!

Spousta lidí je schopna si před vás stoupit a tvrdě hájit názor, že diskriminace od státu je nepřípustná, stát by měl diskriminaci potírat všemi možnými prostředky v celé společnosti a tudíž je třeba i masivní přerozdělování třeba i pomocí progresivního zdanění, aby chudí nebyli diskriminovaní v přístupu ke vzdělání či dalšímu. Otázka zní: jak může někdo hájit tolik protikladů najednou?

27.7.2012 v 11:49 | Karma: 15,77 | Přečteno: 1171x | Diskuse| Společnost

Lukáš Kubec

Varování: zákaz kouření je útokem i na vaši osobnost

Je to pouze ten, kdo chce zakázat kouření, který tady někomu něco nutí, který se povyšuje nad ostatní, který se motá do dohody dvou cizích dospělých osob, který si neoprávněně uzurpuje právo říkat ostatním, kde a za jakých podmínek musí pracovat.

3.7.2012 v 10:59 | Karma: 33,59 | Přečteno: 2192x | Diskuse| Společnost

Lukáš Kubec

Internetová svoboda a Pirátští cenzoři

Čím je cenzura? Cenzura je přeci jinak řečeno kontrola obsahu médií, v tomto případě internetu. A co dělám ve chvíli, kdy zákonem zakazuji filtraci obsahu poskytovatelům připojení či zakazuji různou soukromou blokaci diskusí? Kontroluji obsah médií, cenzuruji.

20.6.2012 v 13:14 | Karma: 12,35 | Přečteno: 990x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nenávist vůči Ukrajincům, segregace Romů. Amnesty International kritizuje Česko

24. dubna 2024  2:28

Ukrajinští uprchlíci se loni v Česku potýkali s nenávistnými projevy a diskriminací, pokračovala...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

Šibal z Prahy podmázl průvodčího, s Lorenovou v negližé předběhl konkurenci

24. dubna 2024

Seriál Byla teprve na začátku kariéry, ale fotografové na ni už stáli fronty. Snímek mladičké Sophie...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1416x
Mladý pisálek zajímající se o ekonomii, který má problémy s pravopisem. Vedu a píši také na Devian.cz.